стаття 10 із 19
1
Січень 2020року
корекційна і розвивальна робота
формуємо довільність

Формуємо довільну поведінку за допомогою рухливих ігор

Рух — природна потреба дитини дошкільного віку, гра — провідна діяльність у цей віковий період. А рухлива гра містить правила, яких має дотримувати дитина, аби бути успішною. Це три кити, спершись на які, дорослі легко і комфортно для дитини сформують у неї довільність поведінки

Людмила Соловйова , старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, Київ

Довільність поведінки і психічних функцій основна характеристика дитини, яка готова до шкільного навчання. У дошкільному віці дитина починає формувати вміння діяти відповідно до встановлених норм і правил. І лише з часом, поступово, вона вчиться регулювати свої дії відповідно до вимог. Природно й максимально комфортно цей процес відбувається під час рухливих ігор з однолітками

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Дитина має вміти спілкуватися! — що криється за вимогою про готовність до школи
№ 1, 2020
Музично-пластична імпровізація: п’ять розвивальних вправ