стаття 3 із 17
5
Травень 2020року
науково-методичне забезпечення
розрізняємо поняття

Розвиваємо адаптаційні ресурси дошкільників

Ольга Кляпець , психолог-консультант, канд. психол. наук, Київ
ДІЗНАЙТЕСЯ
  1. Як відбувається адаптаційний процес
  2. Що перешкоджає розвинути адаптаційний потенціал
  3. Які напрями роботи з дитиною варто передбачити
  4. Чому важливо залучати до співпраці сім’ю дитини та вихователів

Щоб дитина могла відносно безболісно переступити поріг дитячого садка, легше і швидше звикнути до нових вимог та умов, необхідно детально з’ясувати, як відбувається процес адаптації, що для нього характерно, які чинники його пригальмовують та порушують. Лише після цього можна приступати до роботи й розвивати адаптаційні ресурси дошкільників. У статті наш експерт роз‘яснює особливості адаптаційного процесу та розповідає, які напрями роботи з дошкільниками варто запланувати.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як говорити з дітьми про карантин
№ 5, 2020
Як приборкати хаос адаптаційного періоду