стаття 3 із 17
7
Липень 2020року
електронні ресурси
удосконалюємо вміння

Гострі моменти у процесі онлайн‑консультацій

Ірина Тюрютікова , психолог-консультант, Київ
ВАРТО ПЕРЕДБАЧИТИ
  1. Які перешкоди можуть виникнути
  2. Із якими клієнтами можна зіткнутися
  3. Як реагувати на негативні емоції клієнта
  4. Чому інколи клієнти розчаровуються
  5. Як відновити власний ресурсний стан

Ніколи не знаєш, яка життєва ситуація може вивести людину з душевної рівноваги. Три місяці карантину в країні, разом із психологічними й економічними проблемами, виявилися перевіркою на рівень стресостійкості для кожного із нас. Вихід в онлайн, до певної міри, для психологів став засобом знизити напруження та втримати status quo. Утім, не всі фахівці змогли врахувати специфіку консультування онлайн. Дізнайтеся зі статті, із якими перешкодами можна зіткнутися, чому інколи клієнтів не вдовольняють психологічні послуги та як на це адекватно реагувати.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Підводне каміння онлайн‑консультування
№ 7, 2020
Первинне консультування батьків