стаття 11 із 17
7
Липень 2020року
корекційна і розвивальна робота
проводимо заняття

Дізнаюся про свої страхи

Ви вже ознайомилися зі змістом діагностико-корекційної програми, опанували техніки, ігри та вправи до чотирьох занять. Час перейти до основної частини корекційно-розвивальної програми. Тож пропонуємо опрацювати конспект п’ятого заняття і з’ясувати, як пропрацьовувати дитячі страхи за допомогою тіньових ляльок

Олена Капустюк , старший науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, Київ
Валентина Пастушенко , науковий співробітник лабораторії психології навчання Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України

У статті — конспект п’ятого заняття до діагностико-корекційної програми «Долаємо тривожність і страхи». Заняття спрямоване виявити страхи дитини і скорегувати їх.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Що варто знати про рефлекс Моро, або Чому дитині важко адаптуватися до змін
№ 7, 2020
Долаю страхи