стаття 15 із 26
9
Вересень 2020року
психопрофілактика
працюємо з педагогами

Професійне зростання педагогів: посилюємо мотивацію

Світлана Олексенко , старший викладач кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, практичний психолог-методист
СТАТТЯ ДОПОМОЖЕ
  1. Активізувати внутрішню мотивацію педагогів
  2. Спонукати педагогів ставити актуальні цілі та визначати пріоритети
  3. Навчитися розробляти мотиваційні тренінгові заняття
  4. Підбирати вправи, які підходять для конкретної групи

Щоб підвищувати ефективність діяльності та спонукати зростати професійно, треба формувати й активізувати внутрішню мотивацію педагогів, допомагати їм усвідомити власні мотиви, ціннісні орієнтації. Це можна зробити під час мотиваційного тренінгового заняття. Конспект мотиваційного тренінгового заняття, а також взаємозамінні вправи до нього — подаємо у Додатках.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Адаптація до дитячого садка у запитаннях та відповідях
№ 9, 2020
Як знизити тривожність і виховати впевнену дитину