стаття 12 із 24
1
Січень 2021року
психопрофілактика
підтримуємо стійкість

Формуємо психологічну стійкість дошкільників під час пандемії

За останній рік ми отримали купу тяжких вражень і негативних переживань: карантин і самоізоляція, тривога за свою сім’ю, нові правила й обмеження… А чи знаєте ви, як ці події вплинули на дітей? Що їх бентежило або продовжує бентежити? Чи знають дошкільники достатньо про коронавірус, щоб давати раду тривожним емоціям? Щоб знайти відповіді на ці запитання, ваші колеги провели дослідження. Дізнайтеся, які результати вони отримали і в який спосіб вирішили формувати психологічну стійкість дітей

Тетяна Яценко , завідувач кафедри Кременчуцького педагогічного коледжу імені А. С. Макаренка, канд. психол. наук, м. Кременчук, Полтавська обл.
Ірина Дика , студентка Кременчуцького педагогічного коледжу імені А. С. Макаренка, м. Кременчук, Полтавська обл.

Пандемія COVID-19 виявилася тяжким випробуванням для дорослих. Та найбільше вона позначилася на дітях, адже їхня психіка слабка й вразлива. Щоб пом’якшити негативний вплив світових змін на дошкільників, необхідно формувати й підтримувати їхню психологічну стійкість. Дізнайтеся зі статті, як розв’язали цю проблему ваші колеги і яке дослідження вони провели

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Чи готові використовувати діагностичну методику: перевірте за чеклістом
№ 1, 2021
Моє майбутнє