Робота з дітьми, які мають розлади аутистичного спектра: діагностичний аспект
Для дитини, яка має РАС, відвідування дитячого садка дає змогу отримати якісний психолого-педагогічний супровід. Щоб організувати його, практичний психолог насамперед має виявити індивідуальні особливості такої дитини. Це означає, що фахівцеві треба не лише проаналізувати висновки ІРЦ, а й провести діагностичне обстеження дитини. В яких умовах його проводити, на які індивідуальні особливості дитини звертати увагу та як фіксувати результати обстеження — пояснює наш експерт
За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, 1 дитина зі 160 страждає розладом аутистичного спектра. В Україні зареєстровано понад 7 тисяч таких дітей. Про те, як вибудувати діагностичну роботу з дітьми, які мають розлади аутистичного спектра, та як фіксувати результати діагностики — розповідає наш експерт