стаття 8 із 19
6
Червень 2021року
корекційна і розвивальна робота
працюємо з дітьми із РАС

Робота з дітьми, які мають розлади аутистичного спектра: корекційний аспект

Серед основних завдань, які має розв’язати практичний психолог у роботі з дитиною, що має РАС, — адаптувати її до мікросоціуму, мінімізувати труднощі поведінки, формувати цілеспрямовані предметні дії і розширювати практичний досвід. Як реалізувати ці завдання під час корекційних занять та на чому зосередити увагу насамперед — розповідає ваш колега

Олеся Поділова , практичний психолог Мелітопольського інклюзивно-ресурсного центру, Запорізька обл.

Які умови для навчання та розвитку дітей із РАС треба створити в ЗДО? Як спланувати корекційну роботу з дитиною, що має РАС, та на чому зосередити увагу під час занять? Відповіді на ці запитання ви знайдете у статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Особистісні межі психолога: як не дати колегам та клієнтам їх порушити
№ 6, 2021
7 кроків, щоб упровадити візуальний розклад у роботу з дитиною, яка має РАС