психологічна просвіта
досліджуємо готовність
Готовність дитини до навчання у школі: емоційно‑вольовий аспект
Дитина, яка фізіологічно готова до шкільного навчання, буває не готова до нього емоційно. Як наслідок, вона може проявляти тривожність, боятися взаємодіяти з незнайомими людьми, не бажати долати шкільні труднощі. Щоб цього уникнути, потрібно знати, у чому полягає емоційно-вольова готовність до навчання у школі та як її діагностувати
Маленькому першокласнику потрібно слухати і дотримуватись інструкцій учителя, виконувати завдання за зразком, а для цього необхідні вольові зусилля. Відповідно, щоб успішно адаптуватися до нової соціальної ролі у дошкільника повинна сформуватися емоційно-вольова готовність до шкільного навчання. Як дізнатися, чи це відбулося та як розвивати довільність дитини? Відповіді у статті
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ