стаття 7 із 16
11
Листопад 2021року
психологічна просвіта
досліджуємо готовність

Готовність дитини до навчання у школі: емоційно‑вольовий аспект

Дитина, яка фізіологічно готова до шкільного навчання, буває не готова до нього емоційно. Як наслідок, вона може проявляти тривожність, боятися взаємодіяти з незнайомими людьми, не бажати долати шкільні труднощі. Щоб цього уникнути, потрібно знати, у чому полягає емоційно-вольова готовність до навчання у школі та як її діагностувати

Людмила Терещенко , старший науковий співробітник Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, Київ

Маленькому першокласнику потрібно слухати і дотримуватись інструкцій учителя, виконувати завдання за зразком, а для цього необхідні вольові зусилля. Відповідно, щоб успішно адаптуватися до нової соціальної ролі у дошкільника повинна сформуватися емоційно-вольова готовність до шкільного навчання. Як дізнатися, чи це відбулося та як розвивати довільність дитини? Відповіді у статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як допомогти дитині пережити локдаун
№ 11, 2021
Методики та тести, що допоможуть визначити рівень емоційно‑вольової готовності до шкільного навчання