стаття 3 із 20
3
Березень 2020року
корекційна і розвивальна робота
використовуємо арттерапію

Знижуємо тривожність і долаємо страхи. Діагностико-корекційна програма

До групи заходить дитина. Вона напружено озирається навкруги, несміливо, майже беззвучно вітається і ніяково сідає на краєчок найближчого стільця. Здається, що вона очікує якихось неприємностей. Під час занять вона боїться грати в нові ігри, пробувати нові види діяльності, повсякчас шукає підтримки та заохочення з боку вихователя. Усе це свідчить про те, що дитина тривожна. Якщо правильно вибудувати взаємодію з такою дитиною, рівень тривожності можна знизити. Як це зробити?

Валентина Пастушенко , науковий співробітник лабораторії психології навчання Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Олена Капустюк , старший науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, Київ

Тривожну дитину постійно щось турбує, вона завжди очікує чогось поганого й боїться усього: пробувати нове, зазнати невдачі, не виправдати очікування батьків… Як вибудувати систему корекційної роботи, аби навчити дитину справлятися з тривогою і керувати своєю поведінкою, а також підвищити її самооцінку? У статті —діагностико-корекційна програма для роботи з тривожними дітьми.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Святкування без травмування: як відзначати з дошкільниками День перемоги
№ 3, 2020
Нумо знайомитися!