стаття 4 із 20
3
Березень 2020року
корекційна і розвивальна робота
проводимо заняття

Нумо знайомитися!

Ви вже ознайомилися зі змістом діагностико-корекційної програми та правилами роботи за нею. Тож пропонуємо опрацювати конспект вступного заняття до програми та з’ясувати, які методики ліпше обрати і на які аспекти звернути особливу увагу

Олена Капустюк , старший науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, Київ

У статті — конспект вступного занятття до діагностико-корекційної програми для роботи зі старшими дошкільниками «Долаємо тривожніть і страхи».

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Знижуємо тривожність і долаємо страхи. Діагностико-корекційна програма
№ 3, 2020
Рятівна десятка для батьків: навчаємо дитину чекати