стаття 7 із 20
3
Березень 2020року
психологічна просвіта
вивчаємо образу

Що треба знати про появу образи у дошкільника

Юлія Гулько , старший науковий співробітник лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, Київ
АБИ ДОПОМОГТИ ДИТИНІ, ДІЗНАЙТЕСЯ
  1. Як не сплутати прояви образи із проявами вікової кризи
  2. Коли дитина починає проявляти образу як соціальну емоцію
  3. Із якими психологічними новоутвореннями пов’язана поява образи
  4. Які дії дорослих спричиняють образу та як їх уникнути

Як відрізнити поведінкові прояви кризи вікового розвитку, від образи? Чи можуть психологічні новоутворенняі сприяти появі образи у дитини? Що порадити батькам та вихователям, аби їх реакції не поглиблювали переживання дитини?

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Фази «життя» образи
№ 3, 2020
Обра́зи у педколективі: викорінити не можна терпіти