стаття 12 із 21
4
Квітень 2020року
корекційна і розвивальна робота
проводимо заняття

Казковий піщаний світ

Ви вже ознайомилися зі змістом діагностико-корекційної програми та першим заняттям до неї. Тож пропонуємо опрацювати конспект другого заняття та з’ясувати, які вправи та арттерапевтичні техніки ліпше використовувати на перших етапах корекційної роботи з дитиною

Олена Капустюк , старший науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, Київ

У статті — конспект другого заняття до діагностико-корекційної програми для роботи зі старшими дошкільниками «Долаємо тривожність і страхи».

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Дошкільник образливий. Особливості прояву, причини, способи впливу
№ 4, 2020
Кабінет практичного психолога: облаштовуємо раціонально