стаття 11 із 21
4
Квітень 2020року
психологічна просвіта
розуміємо образу

Дошкільник образливий. Особливості прояву, причини, способи впливу

У минулому числі журналу ви мали змогу ознайомитися із першими проявами образи у дошкільників, які пов’язані із віковими новоутвореннями. Наразі пропонуємо з’ясувати, що спричиняє підвищену образливість у дітей та як цьому можна запобігти

Юлія Гулько , старший науковий співробітник лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, Київ

Дізнайтеся зі статті, чому дитина ображається, які мотиви криються за такою поведінкою та як їй запобігти.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Палітра піклувальних професій
№ 4, 2020
Казковий піщаний світ