Життя на два полюси: онлайн і офлайн
Гортаю стрічку новин й відчуваю дежавю: дедалі більше областей знову посилює карантинні обмеження й переходить у «червону» зону, школярі та студенти йдуть на вимушені канікули чи дистанційку, знайомі повертаються до віддаленого формату роботи.
Пригадую перехід на віддалену роботу на початку 2020-го, який став для мене випробуванням на міцність. Довелося облаштувати робоче місце вдома, навчитися підлаштовуватися під графіки рідних і суміщати робочі й хатні обов’язки, опанувати нові онлайн-інструменти, звикати до комунікації телефоном і в месенджерах… Та ще складніше виявилося повернутися в офіс, коли уряд послабив карантинні обмеження, і відновлювати робочий ритм, звикати до шумного оточення. Найімовірніше, ви також стикалися із такими проблемами й, на жаль, не застраховані від них і надалі. Ніхто не може точно спрогнозувати, коли завершиться пандемія. Тож поки живемо від «хвилі до хвилі», доведеться вчитися швидко адаптовуватися до переходів між онлайном та офлайном. Щоб розвинути цю гнучкість у себе та колег, скористайтеся публікаціями з листопадового числа журналу «Практичний психолог: Дитячий садок». Завдяки ним ви:
- допоможете вихователям, які повернулися з дистанційки, включитися в роботу;
- надасте директору дієві поради, як мотивувати педагогів;
- навчитеся та навчите інших надавати конструктивний зворотний зв’язок;
- полегшите адаптацію дітей, які повернулися в дитячий садок після карантину;
- підготуєте батьків до того, як пережити черговий локдаун із дитиною.
Крім цього, на шпальтах журналу ще багато корисних матеріалів: пам’ятки, діагностичні методики й тести, ігротека, планер — усе для того, щоб вам було легко та комфортно працювати як на роботі, так і вдома.
Бережіть себе й будьте здорові!
З теплом
Юлія ДЕНЬГА
редактор
- !
БАЙЕР О. М. ―
завідувач кафедри дошкільної освіти Запорізького ОІППО, канд. психол. наукПІРОЖЕНКО Т. О. ―
завідувач лабораторії
психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, д‑р психол. наукГУРКОВСЬКА Т. Л. ―
головний редактор журналу «Практичний психолог: Дитячий садок»ПАНОК В. Г. ―
директор Українського НМЦ практичної психології і соціальної роботи НАПН України, д‑р психол. наукЛАДИВІР С. О. ―
науковий консультант Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наукСАВІНОВА Н. В. ―
шеф-редактор методичних видань Експертус: ОсвітаЛИСЕНКО Н. І. ―
директор з контенту Цифрового видавництва ЕкспертусСАВЧЕНКО Ю. Ю. ―
заступник директора з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи Педагогічного інституту КУ імені Бориса Грінченка, канд. психол. наукМАКСИМЕНКО С. Д ―
директор Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, дійсний член НАПН України, д‑р психол. наук, професорЧЕПЕЛЄВА Н. В. ―
заступник директора з наукової частини Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, дійсний член НАПН України, д‑р психол. наук, професор
- !
ГУЛЄВИЧ Т.М. —
завідувач науково-методичного
центру психологічної служби РНМЦ
управління освіти Деснянської районної
в м. Києві державної адміністраціїЗАДОРОЖНЯ Н. М. —
практичний психолог ДНЗ № 626, КиївРИГЕЛЬ О. В. —
доцент кафедри практичної психології Дрогобицького державного педагогічного університету імені
Івана Франка, канд. психол. наук
Київ
МЦФЕР-Україна
2021