1
Січень 2022року
остання сторінка

Довідкові матеріали, наведені у журналі «Практичний психолог: Дитячий садок» № 1/2022

Алгоритм роботи з дитиною, що має особливості поведінки

Діагностична методика для дітей раннього віку «Знайди дві відмінності»

Діагностична методика для дітей раннього віку «Покажи й назви частини тіла»

Діагностична методика для дітей середнього дошкільного віку «Відгадай, що і де лунає»

Діагностична методика для дітей середнього дошкільного віку «На яку фігуру схожий предмет?»

Діагностична методика для дітей середнього дошкільного віку «Покажи і назви членів сім’ї»

Діагностичний інструментарій, що допоможе дослідити тривожність дитини

Ігри та вправи, що сприяють розслабленню

Конспект першого заняття «Будьмо знайомі!» до програми «Незабаром до школи: готуємося весело й гуртом»

Конспект другого заняття «Розвиваємо увагу та пам’ять» до програми «Незабаром до школи: готуємося весело й гуртом»

Методики та тести, що допоможуть визначити рівень мотиваційної готовності до шкільного навчання

Пам’ятка для батьків і педагогів «Як розвивати в дитини мотивацію до шкільного навчання»

Правила ефективної роботи з дитиною, що має особливості поведінки

Рівні тривожності дошкільників